Click Here!


BMW 3 Coupe
Teszt

Van-e az autóknak lelkük? A BMW 3-as szériájáról beszélve majdnem mindenki rávágja, hogy igen. Ha a BMW nem lenne más, mint pusztán autóalkatrészek összessége, akkor úgy gondolnánk, hogy bármelyik más cég könnyen klónozhatná, s így sikerük már garantált is. De ez nem történt még meg, és nem is fog.

Igaz próbálták már. A 2000-es Audi A4-es és a Lexus IS300-as került ehhez a legközelebb, a 3-as széria 1975-ös debütálása óta, de csak az eredeti rendelkezik ilyen határozott és erőteljes motorral, elképesztő kezelhetőséggel és menettulajdonságokkal, nem is beszélve a stílusról.

A most negyedik generációját taposó 3-as széria egy teljes családot alkot, s nehéz lenne felsorolni az összes rokont. Ezért válasszunk egyet, s szóljunk bővebben a 330Ci kupéról.

A BMW megtartotta a hagyományos formáját a 3-as széria vonalai elegánsak és tetszetősek. Ez tipikusan az a kocsi, aminek önmagán kívül nincs szüksége semmire ahhoz, hogy vonzza a tekinteteket.

A 3000 cm3-es motor a maximális, 230 lóerős teljesítményét 6000 fordulat/percen adja le. Gyorsulása 6,5 másodperc, ami jobb, mint bármelyik versenytárs teljesítménye.

De a BMW legnagyobb előnye a kezelhetőség terén mutatkozik meg. Sok autót úgy próbálnak eladni, hogy azt mondják a vezető részévé válik, de ez csak erre a márkára igaz: mintha a test minden görbülete és izma a kuplunghoz, a váltóhoz és gázpedálhoz lenne tervezve, mégpedig sebészi pontossággal. Csodálni kell a belső tér kivitelezésének elegáns egyszerűségét, valamint azt, hogy a vezető szemszögéből is tökéletesek az ülések, az audió- és klímaberendezések kezeléséhez szükséges gombok. Nincsen "kismillió ketyere", aminek a kezelését el kellene sajátítani, sem pedig túldíszített műszerfal. Az autó szinte kínálja magát, hogy gyakran és erőteljesen vezessék.

Végül néhány gondolat arról, hogyan is viselkedik ez a remekmű a hóban. A BMW által kifejlesztett stabilitásellenőrző rendszer megakadályozza, hogy az autó az oldalára forduljon, vagy felboruljon, de ez az elektromos ?bébiszitter egyfajta nyűg is, mert folyton próbálja megakadályozni, hogy a kerekek kipörögjenek, mégpedig úgy, hogy folyamatosan visszavesz a motor erejéből, mikor meg akarunk próbálni kikeveredni a latyakból.

 

   


A belső tér elegáns, egyszerű, tökéletes

  

Adatok:

 Autótípus: orrmotoros, hátsókerék meghajtású, ötszemélyes kupé
 Fő versenytársak: Audi A4, Lexus IS300, Acura 3.2 TL, Mercedes-Benz C-osztály, Volvo S60
 Alapfelszerelés: ötsebességes kéziváltó, kétlépcsős első- és oldalsó légzsák, klímaberendezés, kulcsnélküli ajtónyitás, elektromos ablakemelő és központi zár, dönthető teleszkópos multifunkciós bőrkormány
 Kiegészítők: sportcsomag kétküllős nemesacél kerekek, nagyteljesítményű abroncsok, állítható sportülések; prémium csomag bőrülések, biztonsági üvegből készült napfénytető, mirtuszfa borítású műszerfal, fényérzékeny tükrök, esőérzékelő ablaktörlők; fűthető elsőülések, CD lejátszó
 Motor: 3000 cm3-es, 230 lóerős hathengeres
 Hosszúság: 4.49 méter
 Szélesség: 1.76 méter
 Magasság: 1.37 méter
 Gyártják: Regensburg, Németország

Forrás: Kicsikocsi.hu

Szólj hozzá a fórumban!


 

Legfrissebb fórumtémák

 
Telefonok, kiegészítők / MIÉRT NEM HASZNÁLOK MOBILTELEFONT?
Érdekes honlapok / Internet - nyomor millióknak?
Minden, ami nem illik máshova / Halálmiszer helyett élelmiszert!
Vicc, humor / A KDNP tízparancsolata
Videokártya, monitor / villogó monitor
Minden, ami nem illik máshova / PLÁZÁK - MŰVELŐDÉS?
Nyugati típusok / subaru
Minden, ami nem illik máshova / BALEK HÍRADÓ
Vicc, humor / OPEhírek
Játékok / Nagyon jó játékok !nézd meg !
 

 

Copyright: Fellpack Kft. 2000-2013. Minden jog fenntartva.

Médiaajánlat