Click Here!


Peugeot 406
Teszt

A franciák nemcsak a bor készítéséhez, a művészetekhez és a divathoz értenek. A gall autógyártás színvonala közel azonos az előző területekével, melyekből merítve a francia tervezők elérték, hogy autóik egyedi eleganciát kölcsönöznek a velük megjelenő vásárlóknak.
Ennek a hagyománynak a megőrzése is szerepet játszhatott a Peugeot 406-os modelljének legutóbbi megújításában, mely az autó számos részletének finomítását eredményezte.

Az új Peugeot másképp néz ki, ha nem is ismerjük fel rögtön, hogy hol változott meg az előző "kiadáshoz" képest. Az első és hátsó lámpák a régebbihez hasonló, de modernebb kialakítású búrát kaptak. A fényszóró szélesebb lett és műanyagból készült, így fénytörés nélkül és jobban megvilágítja az utat. Hátul megosztották a lámpákat, a kocsi színére lakkozott "betéttel".
A beltér barátságos kárpitozást, a műszerfal jó minőségű műanyag borítást kapott. Az ülések új formája jobban tartja a testet, kényelmesebb utazást eredményez. Esőben a sofőrnek nem kell az ablaktörlő kapcsolójával bajlódni, az esőérzékelő magától indítja a törlést. Amint újra kisüt a nap elektromos ablakemelővel engedhetjük be a friss levegőt elöl, de módunk van arra is, hogy a klímaberendezést használjuk, amely felszereltségi fokozattól függően mechanikus vagy automata lehet.

A tervezésnél kiemelt hangsúlyt kapott a biztonság. Minden ülőhely hárompontos biztonsági övvel rendelkezik, ezeket elöl övfeszítő patronnal látták el. Széria az ABS, az első és hátsó fejtámlák, a négy tárcsafék, a vezető- és utasoldali, valamint az oldallégzsák. Előzésnél, kanyarodásnál sokat segít a kettős görbülettel rendelkező külső visszapillantó tükör, amely minimálisra csökkenti a holtteret. Érdekesség az indítókulcs kiképzése.

 

   


Tervezésénél a biztonság kiemelt figyelmet kapott

  

Ez erős ütközés esetén kettétörve óvja a vezető térdét a sérüléstől.

A 406-os megőrizte mintának számító kiváló útfekvését, amely élvezetessé teszi az autózást. Ezt az érzést fokozza a két irányban állítható szervokormány.

Az autó 1,8-as, 2-es, 2,2-es és 3,0-as benzines motorral, valamint 2-es és 2,2-es dízel erőforrással kapható. A legnagyobb végsebességet és gyorsulást a 2946 cm3-essel érhetjük el (240 km/h; 7,9 másodperc 100 km/h-ra). Legtakarékosabban a 1997 cm3-es hengerűrtartalmú 80 lóerős HDI motorral autózhatunk. Ez átlagosan 5,5 liter gázolajat fogyaszt.

Forrás: Kicsikocsi.hu

Szólj hozzá a fórumban!


 

Legfrissebb fórumtémák

 
Telefonok, kiegészítők / MIÉRT NEM HASZNÁLOK MOBILTELEFONT?
Érdekes honlapok / Internet - nyomor millióknak?
Minden, ami nem illik máshova / Halálmiszer helyett élelmiszert!
Vicc, humor / A KDNP tízparancsolata
Videokártya, monitor / villogó monitor
Minden, ami nem illik máshova / PLÁZÁK - MŰVELŐDÉS?
Nyugati típusok / subaru
Minden, ami nem illik máshova / BALEK HÍRADÓ
Vicc, humor / OPEhírek
Játékok / Nagyon jó játékok !nézd meg !
 

 

Copyright: Fellpack Kft. 2000-2013. Minden jog fenntartva.

Médiaajánlat