Click Here!


Peugeot 607
Teszt

Hazánkban ezekben a napokban kezdték forgalmazni a Peugeot márka új vezérhajóját a 607-est. A megemelt hátsó részű limuzin a korábbi 605-ös típust váltja fel.

A kocsi hátulján még egyértelműen látszik, hogy Peugeot, míg az eleje a felívelő fényszóróival már inkább a Mercedes S osztályra emlékeztet. A 607-s hossza (4,87 m) azonban már nem hasonlítható össze a német felső osztállyal, mivel az S osztálybeliek, vagy a BMW 7-es már az öt méteres határt súrolják. Az első meghajtású 607 számára két fajta motor áll a rendelkezésre: egy négyhengeres, 98 kW-os, 136 lóerős turbó dízel és egy 152 kW-os, 210 lóerős V6-os benzines motor. Ezekkel a számokkal az új Peugeot inkább a Mercedes E osztályában és a BMW 5-ös környékén landol.
Első osztályú a 607-es extravagáns felszereltsége. Már a beszállás során is meglepetést tartogat a vezető számára. A rádióhullámon alapuló távirányító megnyomásakor a vezetőülés és a külső tükrök automatikusan a vezető által korábban beállított helyzetbe kerülnek. A szériafelszereléshez tartozó bőrüléseken helyet foglalva, az utazás a GPS navigációs rendszer útinformációival indulhat. A menet közbeni jó hangzásról a 12 hangszórós CD-s audiórendszer gondoskodik, amely koncertterem hatást keltenek és a hangerő automatikusan hozzáigazodik a gépkocsi hangjához.
Azért, hogy a sofőr teljesen az útra tudjon koncentrálni, eső esetén az ablaktörlők maguktól elindulnak. Amint beköszönt a sötét, a fényszórók szintén maguktól kapcsolnak be. A nehéz parkolás végett a Peugeot egy elektromos könnyítő rendszert épített be. A hátramenet kapcsolásakor szenzorok mérik a kocsi távolságát a különböző akadályoktól és sípszóval figyelmeztetik a vezetőt. Ugyanakkor automatikusan enyhén lefelé fordulnak a tükrök, hogy egyszerűbben meg lehessen becsülni a kocsi távolságát a járdaszegélyektől. Az autóból kiszállva távirányítóval lehet működtetni a központi zárat, így nem felejti el az ember bezárni a kocsit. Az ajtók lezárásával az oldalsó ablakok és a tolótető minden egyéb felszólítás nélkül becsukódik.
A 607-es biztonsági felszereltsége is megállja a helyét a felsőkategóriában, hiszen a szokványos ABS és négy légzsák mellett még kisodródás szabályzót és a jávorszarvas teszten átmenő ESP stabilizátor programot is tartalmaz. Teljes fékezéskor bekapcsol az elakadás jelző lámpa, ami figyelmezteti a minket követő autót és ezáltal csökkenti az ütközés lehetőségét. Amennyiben a mögöttünk haladó fényszórója túlságosan magasra lenne beállítva és a belső tükrünkben erősen világítana, akkor az automatikusan elfordul a fénysugár útjából.

A Peugeot 607-es ára 8.5 millió forintról indul. Az autó által képviselt értéket, minőséget és felszereltségi szintet figyelembe véve erre sem lehet panaszunk.

Forrás: Kicsikocsi.hu

Szólj hozzá a fórumban!


 

Legfrissebb fórumtémák

 
Telefonok, kiegészítők / MIÉRT NEM HASZNÁLOK MOBILTELEFONT?
Érdekes honlapok / Internet - nyomor millióknak?
Minden, ami nem illik máshova / Halálmiszer helyett élelmiszert!
Vicc, humor / A KDNP tízparancsolata
Videokártya, monitor / villogó monitor
Minden, ami nem illik máshova / PLÁZÁK - MŰVELŐDÉS?
Nyugati típusok / subaru
Minden, ami nem illik máshova / BALEK HÍRADÓ
Vicc, humor / OPEhírek
Játékok / Nagyon jó játékok !nézd meg !
 

 

Copyright: Fellpack Kft. 2000-2013. Minden jog fenntartva.

Médiaajánlat