508 Resource Limit Is Reached

Resource Limit Is Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.

Click Here!


Suzuki Wagon R+
Teszt

Az eredeti középkategóriás városi autó újratervezése folytán egy sokkal erősebb, szilárdabb, biztonságosabb és jobb stílusú autóhoz jutottunk. Még mindig nem sorolható ugyan a "nagy durranás" kategóriába, viszont tágas utasteret és meggyőző, egyenletes teljesítményt kapunk, ha ezt a modellt választjuk.

Megbízhatóság és minőség
Az utastér minősége sokkal színvonalasabb, mint az ezt megelőző modelleké, s úgy tűnik, mintha valahogy jobban össze is rakták volna. Az 1300 cm3-es motort egyáltalán nem kell felpörgetni ahhoz, hogy megfelelő teljesítményt nyújtson, így várhatóan élettartama is meglehetősen hosszú lesz.

Image
Sokkal inkább a nyugati stílust képviselő ötajtós autó jegyeit viseli magán, de a magas, széles kialakítás még mindig elkerülhetetlen. Maga a Suzuki név és márka nem kelt izgalmat, viszont sokaknak a tartósság jelképe és az jut róla eszünkbe, hogy megéri a pénzét.

Teljesítmény
A kissé rekedtes hangú 16 szelepes 75 lóerős 1.3-as motor nagyon jó lendületet ad a Wagon R+-nak. Fürgének mondható városon belül, elbánik az autópályák tempójával, illetve igen lelkesnek mondható hegynek felfele is.

Vezetési könnyedség
A GS változat alapfelszereléséhez tartozó szervokormányzás könnyeddé teszi a vezetést, a magasra helyezett első üléseknek köszönhetően pedig igen nagyszerű a kilátás. A kuplung ?könnyű, de a sebességváltás lehetne kicsit lágyabb is. Érdemes figyelmet szentelni a vakfoltoknak az első oszlopoknál.

Biztonság
Nagyon sok energiát fektettek a tervezők abba, hogy a Wagon R+ biztonságosabb legyen, illetve hogy nehezebb legyen ellopni. A külső váz és borítás keményebb és szilárdabb, valamint ennek köszönhetően nagyszerű EURO-NCAP minősítést is kapott. Alapfelszerelés a dupla légzsák és választható a blokkolásgátló fék.

 

   


Alapfelszerelése a két első légzsák

  

Tágasság
A Wagon R+ legjobb ütőkártyája a belső utastér tágassága a térhatást növeli az autó magassága, illetve az üvegfelületek mérete és mennyisége. A viszonylag magasra helyezett első üléseknek köszönhetően egy átlag méretű ember kényelmesen elfér a hátsó ülésen, egy szintén átlag méretű vezető mögött. A csomagtartó alaphelyzetben 300, az ülések lehajtása után pedig 1250 literes.

Kényelem
Az utastér az osztályán felülibb, mégpedig a jó minőségű belső kárpitozás és a jó műanyagok kiválasztása miatt is. Általánosságban elmondhatjuk, hogy ez a modell annyira kidolgozott és kifinomult, mint amit a többi városi autótól is elvárhatunk (elvárhatnánk).

Vezetési élmény
Ennek a kocsinak nem itt kell keresnünk kiemelkedő jelzőket. A vezethetősége szakszerű és ügyes, hatásos és kiegyensúlyozott, de átlagos. Rosszat nem mondhatunk róla, de semmi kiemelkedőt sem ebben a kategóriában.

Forrás: Kicsikocsi.hu

Szólj hozzá a fórumban!


 

Legfrissebb fórumtémák

 
508 Resource Limit Is Reached

Resource Limit Is Reached

The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
 

 

Copyright: Fellpack Kft. 2000-2023. Minden jog fenntartva.

Médiaajánlat