Click Here!


Suzuki Wagon R+
Teszt

Az eredeti középkategóriás városi autó újratervezése folytán egy sokkal erősebb, szilárdabb, biztonságosabb és jobb stílusú autóhoz jutottunk. Még mindig nem sorolható ugyan a "nagy durranás" kategóriába, viszont tágas utasteret és meggyőző, egyenletes teljesítményt kapunk, ha ezt a modellt választjuk.

Megbízhatóság és minőség
Az utastér minősége sokkal színvonalasabb, mint az ezt megelőző modelleké, s úgy tűnik, mintha valahogy jobban össze is rakták volna. Az 1300 cm3-es motort egyáltalán nem kell felpörgetni ahhoz, hogy megfelelő teljesítményt nyújtson, így várhatóan élettartama is meglehetősen hosszú lesz.

Image
Sokkal inkább a nyugati stílust képviselő ötajtós autó jegyeit viseli magán, de a magas, széles kialakítás még mindig elkerülhetetlen. Maga a Suzuki név és márka nem kelt izgalmat, viszont sokaknak a tartósság jelképe és az jut róla eszünkbe, hogy megéri a pénzét.

Teljesítmény
A kissé rekedtes hangú 16 szelepes 75 lóerős 1.3-as motor nagyon jó lendületet ad a Wagon R+-nak. Fürgének mondható városon belül, elbánik az autópályák tempójával, illetve igen lelkesnek mondható hegynek felfele is.

Vezetési könnyedség
A GS változat alapfelszereléséhez tartozó szervokormányzás könnyeddé teszi a vezetést, a magasra helyezett első üléseknek köszönhetően pedig igen nagyszerű a kilátás. A kuplung ?könnyű, de a sebességváltás lehetne kicsit lágyabb is. Érdemes figyelmet szentelni a vakfoltoknak az első oszlopoknál.

Biztonság
Nagyon sok energiát fektettek a tervezők abba, hogy a Wagon R+ biztonságosabb legyen, illetve hogy nehezebb legyen ellopni. A külső váz és borítás keményebb és szilárdabb, valamint ennek köszönhetően nagyszerű EURO-NCAP minősítést is kapott. Alapfelszerelés a dupla légzsák és választható a blokkolásgátló fék.

 

   


Alapfelszerelése a két első légzsák

  

Tágasság
A Wagon R+ legjobb ütőkártyája a belső utastér tágassága a térhatást növeli az autó magassága, illetve az üvegfelületek mérete és mennyisége. A viszonylag magasra helyezett első üléseknek köszönhetően egy átlag méretű ember kényelmesen elfér a hátsó ülésen, egy szintén átlag méretű vezető mögött. A csomagtartó alaphelyzetben 300, az ülések lehajtása után pedig 1250 literes.

Kényelem
Az utastér az osztályán felülibb, mégpedig a jó minőségű belső kárpitozás és a jó műanyagok kiválasztása miatt is. Általánosságban elmondhatjuk, hogy ez a modell annyira kidolgozott és kifinomult, mint amit a többi városi autótól is elvárhatunk (elvárhatnánk).

Vezetési élmény
Ennek a kocsinak nem itt kell keresnünk kiemelkedő jelzőket. A vezethetősége szakszerű és ügyes, hatásos és kiegyensúlyozott, de átlagos. Rosszat nem mondhatunk róla, de semmi kiemelkedőt sem ebben a kategóriában.

Forrás: Kicsikocsi.hu

Szólj hozzá a fórumban!


 

Legfrissebb fórumtémák

 
Telefonok, kiegészítők / MIÉRT NEM HASZNÁLOK MOBILTELEFONT?
Érdekes honlapok / Internet - nyomor millióknak?
Minden, ami nem illik máshova / Halálmiszer helyett élelmiszert!
Vicc, humor / A KDNP tízparancsolata
Videokártya, monitor / villogó monitor
Minden, ami nem illik máshova / PLÁZÁK - MŰVELŐDÉS?
Nyugati típusok / subaru
Minden, ami nem illik máshova / BALEK HÍRADÓ
Vicc, humor / OPEhírek
Játékok / Nagyon jó játékok !nézd meg !
 

 

Copyright: Fellpack Kft. 2000-2013. Minden jog fenntartva.

Médiaajánlat