Click Here!


Volkswagen Polo
Teszt

A járműiparban az élvonalbeli hely nem magától értetődő dolog. Hogy a Polo a kisautók között vezető helyen maradhasson, megújult arculattal és megváltozott belső értékekkel került a márkakereskedőkhöz. Összesen 60 alkatrészt dolgoztak át. Akit érdekel az új Polo, könnyen megismerheti a választás kínját, mivel a wolfsburgi autónak az öt felszereltségi kategória mellett összesen 8 motorváltozat áll a rendelkezésére, amelyből kettő új hajtómű.

Kívülről alig tűnnek fel a Polo-n végzett újítások. A megváltozott design-t elől az új, átlátszó üvegű fényszórók és hátul a lökhárítóba ágyazott rendszámtábla jelzi. Az utastér viszont majdnem olyan benyomást kelt, mintha a Polo kicserélte volna utasterét a Lupo-val. A kék háttérvilágítású, két kerek műszert az egyrészes fényellenző mégis megkülönbözteti a legkisebb Volkswagen-től. A futóművet alapvetően felújították és a kényelmet szem előtt tartva hangolták össze. A motorháztetőt gáznyomású rúgó biztosítja, ami a könnyebb használat és a biztonság javára válik. Az utastér személyreszabott kialakításához az alapon kívül összesen 4 felszereltségi változat jöhet szóba, amelyeket a trendline, comfortline, highline és colour concept-nek hívnak. Az alapváltozat spártainak tűnik 1 literes motorjával. Sem szervokormány, sem központi zár nem található az alapmodellben, de minden típusban van ABS és kettő légzsák. Az oldalsó légzsákok rendelhetők. A trendline változat a külső kellékekre ad, mint például a 185-ös kerék szélesség és lakkozott lökhárítók. A kényelemre a comfortline változat kötelezte el magát. Elektromos ablakemelő nyitja az ablakot és van visszapillantó tükör beállítás is. A highline áll a legmagasabb helyen. A Polo esetében ez azt jelenti, hogy kiegészítésként elektromos napfénytető és audió renszer található benne.

A motorkínálat öt benzines és három dízelmotorból tevődik össze. A benzineseknél az 1 literes alap változattól (37 kW/50 LE) egészen a 125 lóerős GTI-ig terjed a teljesítményskála. A leggyorsabb Polo 8,7 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet és csak 205 km/h-s száguldás után fogy el a 3,74 méter hosszú wolfsburginak a szuflája. Örvendetes hír, hogy a fogyasztás ennek ellenére az ólommentes szuperbenzin átlagos 7,1 literével a megfelelő értékeken belül marad. A dieselmotoroknál az ismerős 1,7 SDI és az idős 1,9 D mellett megtalálható a Lupo-nál ismertté vált, 55 kW-os és 75 lóerős 1,4 TDI is. Ez a motor megtanítja a Polot a spórolásra, hiszen 100 kilométerenként átlagosan 4,4 literes fogyasztást enged meg. Ennek ellenére azonban a menetteljesítménye a 170 km/h-s végsebességgel és a 12,9 másodperc alatti 100 km/h-s sebességre való gyorsulással mégis teljesen lendületes.

Továbbá a Polo létezik kombi (Variant) illetve lépcsőzetes hátsóval ellátott változatban (Classic). Ezek a karosszéria formák a megszokott huzattal vannak bevonva, az utastér mégis új és megegyezik a "normális" Polo-éval. Mindkét hosszabb típus kapható minden felszereltségi változatban.

A Polo mellett az ismeretesen jó újraértékesítési lehetőség, a sokoldalúság valamint a magas minőségű megmunkálás (rozsdásodás elleni 12 éves garancia) szól. Idővel eldől majd, hogy vajon ezek az érvek elegendőek-e az élvonalbeli hely megőrzéséhez.

Forrás: Kicsikocsi.hu

Szólj hozzá a fórumban!


 

Legfrissebb fórumtémák

 
Telefonok, kiegészítők / MIÉRT NEM HASZNÁLOK MOBILTELEFONT?
Érdekes honlapok / Internet - nyomor millióknak?
Minden, ami nem illik máshova / Halálmiszer helyett élelmiszert!
Vicc, humor / A KDNP tízparancsolata
Videokártya, monitor / villogó monitor
Minden, ami nem illik máshova / PLÁZÁK - MŰVELŐDÉS?
Nyugati típusok / subaru
Minden, ami nem illik máshova / BALEK HÍRADÓ
Vicc, humor / OPEhírek
Játékok / Nagyon jó játékok !nézd meg !
 

 

Copyright: Fellpack Kft. 2000-2013. Minden jog fenntartva.

Médiaajánlat