‹

Minden teszt egy helyen


  

Click Here!




Médiaajánlat
TESZTEK magyarul - Magyarország egyetlen tesztportálja
Ismertető

Hirdessen és mutassa be termékét ott, ahol igazán kíváncsiak Önre!

Miért érdemes nálunk hirdetnie vállalkozását?

Röviden:

  • mert egyedi tematikánknak köszönhetően olvasóink több mint 70%-a vásárlás előtt áll

  • mert olvasóink anyagi helyzete jobb, mint az átlagos (42% ESOMAR AB státusz)

  • mert a nagy fluktuáció miatt kisebb költséggel szélesebb közönséget érhet el

  • mert hirdetési áraink jóval alacsonyabbak az általános portálok és szaklapok árainál

 

Egy kicsit hosszabban:

Honlapunk segítségével értékes fogyasztói réteget érhet el! Felmérésünk alapján a TESZTEK magyarul látogatóinak nagy része olyan egyéni fogyasztó vagy vállalati döntéshozó, aki valamilyen termék vagy szolgáltatás vásárlása előtt áll, és további tájékozódás, információszerzés miatt keres cikkeink, linkjeink között. Ennek köszönhetően jóval nagyobb kattintási arányt érhet el hirdetéseivel, mint bármely más általános honlapon, melyeket nem kifejezetten vásárlási szándékkal keresnek fel az olvasók. Valamint szeretném felhívni figyelmét arra, hogy honlapunk tematikájából adódóan látogatóink anyagi lényegesen helyzete jobb, mint általában az ismert portálok látogatóié, és Magyarországon jelenleg egyetlen hasonló tematikájú linkgyűjtemény sem létezik.

Az eddigi felmérések eredményei alapján elmondható, hogy egyre több gyakori internetező tájékozódik az interneten akkor, amikor «előre eltervezi» egy adott termék vagy szolgáltatás megvásárlását. Ez a tendencia ma már a gyakori internetezők 75%-ára igaz megelőzve ezzel a többi kommunikációs csatornát. Az «előre eltervezett» vásárlások esetében különösen jellemző az interneten való tájékozódás a 24-35 éves korosztály körében, mert 91%-uk ma már körülnéz az interneten, mielőtt megvásárolná a tervezett terméket vagy szolgáltatást. A friss adatok a régebbiekkel összevetve azt mutatják, hogy a hazai vállalatok egyre kevésbé hagyhatják figyelmen kívül ezt a fiatal kommunikációs csatornát, amely már most is kulcsfontosságú szerepet kellene, hogy játsszon az «előre eltervezett» vásárlások irányításában, a meggyőzésben, illetve az információ átadásban…Az előre nem tervezett vásárlások esetében az internet kevésbé játszik nagy szerepet, bár így is a gyakori internetezők 18%-ára jellemző az, hogy interneten látott hirdetés hatására megvásárol egy előre nem tervezett terméket vagy szolgáltatást. Ha az internet marketing jelentőségét vizsgáljuk, akkor összegzésként elmondható, hogy az internetet márkaépítésre, előre eltervezett vásárlások irányítására és a kétirányú promóciók alkalmazására kiváló kommunikációs csatornaként funkcionál.” (Forrás: NRC Piackutató Kft. és a TNS Gazdasági és Társadalmi Marketing Tanácsadó Kft. kutatása, 2003. június)

A világháló lényeges szerepet játszik a vásárlási döntésekben
Internet nélkül nincs vásárlási döntés? Az internetes eléréssel rendelkező háztartások 94 százaléka nagyobb értékű vásárlás előtt a világhálón is tájékozódik. A felhasználók többsége vásárlás előtt az árak összehasonlítására használja a világhálót, de gyakori a termékinformációk és a kereskedők felkutatása is.

Az internet-hozzáféréssel rendelkező háztartások 94 százalékában anélkül nem döntenek egy-egy adott vásárlás kapcsán, hogy ne használnának valamilyen célból (teszt- és véleménykeresés egy termékről stb.) a világhálót.
Talán nem is gondolnánk, hogy mennyire segít bennünket egy-egy árucikk megvételekor a világháló. Az internetet böngészők 81 százalékánál az árak összehasonlítása a legfontosabb tényező, ezt követi a termékinformációk begyűjtése és a különböző tesztek áttanulmányozása egyaránt 68-68 százalékkal, míg a megfelelő kereskedő és bolt kiválasztása a szörfözők 62 százalékának fontos.
A válaszolók 79 százalékának fontos egy internetes kereső megléte, illetve használata, ezt követi a gyártók és a márkaképviselők weboldalainak meglátogatása 55 százalékkal.
Kiderült az is, hogy az emberek 46 százaléka biztos abban, hogy a világháló meggyorsítja a vásárlás kapcsán való, azt megelőző döntési folyamato(ka)t.”
(Forrás: Nielsen/NetRatings tanulmány, 2004. január)

 

Röviden a TESZTEK magyarul webhelyről:

Honlapunk az egyetlen magyarországi teszt-portál, amely kizárólag termékbemutatókkal foglalkozik. A közel hat éves webhelyen a számítástechnikai eszközök tesztjétől kezdve az autó, mobiltelefon, DVD teszteken keresztül az éttermek bemutatójáig rengeteg kategóriában publikáltunk illetve gyűjtöttük össze az internet magyar szegletén található cikkeket, a jövőben pedig szeretnénk a sajtót is szemlézni ebben a tárgykörben.

2001. június 13-án a Népszabadságban cikk jelent meg a TESZTEK magyarul honlapról „Nem kis segítség a vásárláshoz” címmel. A cikk elolvasható az interneten is a http://www.nol.hu/cikk/21450/ címen.

Több száz honlappal együtt mi is részt vettünk az NRC és a TGI Magyarország Kft által végzett Online Életstílus 2003 kutatásban. A felmérés eredménye szerint honlapunk látogatói jobb anyagi helyzetben vannak, mint a kutatásban résztvevő honlapok átlaga, így nálunk a hirdetések hatékonyabbak lehetnek. Ez többek között lapunk tematikájából adódik, hiszen teszteket elsősorban a vásárlás előtt álló egyéni fogyasztók, viszonteladók illetve vállalati döntéshozók keresnek. A 2004-es kutatásból megtudható az is, hogy látogatóink az átlagosnál szívesebben vásárolnak az internet segítségével: 25% biztosan vásárol fél éven belül, 57% valószínűsíti ezt (a résztvevő honlapok átlaga: 18 illetve 54%).

Felmérésünk szerint látogatóink több mint 70%-a valamilyen termék vásárlása előtt áll. Ilyen magas mutatóval egyetlen más internetes oldal sem dicsekedhet, de valószínűleg a nyomtatott sajtó körében is kimagasló ez a szám.
Olvasóink speciális összetétele miatt akkor is érdemes megjelenni oldalainkon, amikor vásárlási szempontból "holt időszakról" beszélünk, mivel a TESZTEK magyarul lapjait elsősorban vásárlók keresik meg, ellentétben a nyomtatott sajtóval (pl. számítástechnikai lapok, egyéb szaklapok) és az általános portálokkal.

Az értékes célközönségnek köszönhetően a reklámok hatékonysága jóval nagyobb, mint az általános internetes honlapoké. A hirdetések olyan, tőlünk független, auditált hirdetési szerveren keresztül jelennek meg, amely percre kész statisztikát nyújt a hirdető számára.

Szintén fontosnak tartjuk, hogy az ismert keresők (pl. Google, Origo) általában az első 3 hely valamelyikén jelenítik meg honlapunkat a terméknév+teszt keresőkifejezés használatakor (99%-ban az első helyen!). A TESZTEK magyarul az ismert látogatottsági toplistákon (Statcenter, Hungarian Top1000, Yahun, Top100) kategóriájában az első tíz között szerepel immár 4 éve.

Saját cikkeink szigorúan szakmai jellegűek, minden terméket a lehető legtöbb szemszögből, a felhasználók szempontjai szerint mutatunk be. Egyedi, szövegszerkesztőre hasonlító beviteli felületet kínáló fórumunkban megválaszoljuk a tesztelt cikkel kapcsolatos kérdéseket.

Amennyiben további információkra lenne szüksége a TESZTEK magyarul oldalról, látogatóink összetételéről és szokásairól, kérje részletes médiaajánlatunkat.

Hirdetési tarifák

Elérhetőségek

 Fellner Ferenc
Tel: 253-5568, Fax: 258-5778
Email:

Postacím: 1174 Budapest, Petőfi u. 35/a



 

Legfrissebb fórumtémák

 
[an error occurred while processing this directive]
 

 

Copyright: Fellpack Kft. 2000-2023. Minden jog fenntartva.

Médiaajánlat